פעילות יום הולדת לגיל 9

כדורי בועה

מן הצד האחד עוד מדובר בילדודס אין כל צל של ספק, ומן הצד השני הם כבר בהחלט גדולים מספיק כדי לרצות באטרקציות קצת יותר מאתגרות, קצת יותר שמותירות חותם.

במקום שתהפכו הרים וגבעות כדי למצוא עבורם פתרונות יצירתיים, אנחנו בבאבל בום כבר יצרנו עבורכם ההורים שפע של אפשרויות לחוויות ספורטיביות מצחיקות, מבדרות ובטיחותיות. כולן מועברות על-ידי מדריכים מנוסים, וכולן מתאימות לילדים וילדות בגילאי 9, ומאפשרות חוויה בלתי נשכחת, המון כיף וצחוק.

קצת עלינו

אז מי אנחנו? מה אנחנו? ולמה באבל בום?

נעים מאוד, אנחנו חבר'ה חובבי ספורט מושבעים שהחליטו להקים את באבל בום כדי להקנות את ערכי הספורט, החברות וגם האהבה לפעילות גופנית, אל הדור הצעיר.

אנחנו מחברים ילדים וילדות ממגוון של גילאים שונים, אל עולם הספורט והאקסטרים, ועושים זאת דרך יצירת חוויות מיוחדות במינן ובלתי נשכחות.

את הפעילויות שלנו ניתן להזמין לאירועים קטנים וגדולים כאחד, ובהתייעצות עמנו, נוכל להכווין אתכם אל האטרקציות שיתאימו בול לקראת יום ההולדת הקרב ובא.

מידע על שני המקימים, אלדר ברדה ואור אוחנה, תוכלו למצוא כאן.

אילו פעילויות צפויות לנו?

פעילות ליום הולדת לגיל 9? אנחנו יותר בקטע של מגוון פעילויות 🙂 הנה טעימה קטנה מן ההפעלות השונות שיוכלו להרכיב למשתתפים ולמשתתפות יום מיוחד במינו.

באולינג אנושי

משחק אהוב ומוכר אצל כל הילדים, רק שבגילאים מוקדמים, כאשר הכל מוגדל, עצום וצבעוני, הרי שיש בכך הרבה יותר אטרקציה וכיף.

מדובר כאן בחיילי באולינג בגודל שהוא פי 30, כן כן, פי 30 מן האלו המוכרים לנו. במסגרת המשחק, יהיה על הילדים לרוץ עם כדור זורב עצום ממדים, ולנסות באמצעותו להפיל כמה שיותר חיילים.

המלאכה נראית לכם פשוטה? גם למבוגרים זה קשה. בהבטחה 🙂

משחק כדורי בועה

תלבושות כדורי בועה עצומות אותן לובשים הילדים.

הפעלה נהדרת ובמהלכה הילדים יכולים ממש להשתולל, לקפוץ ולהתגלגל מבלי שתצטרכו לחשוש. מדובר בהפעלה בטיחותית, והכל מפוקח על-ידי צוותים של מדריכים מיומנים.

הילדים שלכם הולכים להוציא שפע של מרץ, וגם לצבור מגוון של חוויות מבדרות עליהן הם עוד ידברו זמן רב לאחר מכן.

מגרש כדורגל מים

חוגגים יום הולדת בקיץ?

אטרקציית ספורט נהדרת שהילדים פשוט מתים עליה. מדובר במגרש מתנפח עצום (שאגב יכול להגיע בכמה מידות) ובו הילדים נהנים ממשחק ספורטיבי המחלק אותם ל-2 קבוצות.  כל המשחק מועבר יחד מדריך ותחת חוקים הברורים לכולם, ומאפשר לדרבן רוח ספורטיבית, המון אדרנלין, צעקות וכיף.

קרבות ווטר טאג

משחק הווטר טאג של באבל בום הוא אחת מן החוויות היותר מדוברות באירועים והפעלות לגילאים דוגמת גיל 9 🙂

הילדים נהנים מרובי מים מתקדמים שמשפריצים למרחקים אדירים, כל זאת תוך הקפדה על תפאורה בהם הם יוכלו לתפוס מחסה, לתכנן את המתקפות שלהם וכיצד לנצח את הקבוצה היריבה.

האתגרונים שלנו!

הכירו את האתגרונים של באבל בום – מתנפחים אדירי ממדים, סופר בטיחותיים ושמגיעים בשלל תצורות, צבעים ואפשרויות.

לצד העובדה שהם אטרקציה מאוד אהובה על ילדים, הם גם בונים תפאורה מרהיבה ביופייה עבור כל המשתתפות והמשתתפים. דרך נהדרת לפעילות ליום הולדת לגיל 9 שגם בונה את כל האווירה.

התייעצו איתנו

מחפשים פעילות ליום הולדת לגיל 9? בבאבל בום נשמח לעניין אתכם באטרקציות נוספות ורבות, וכן לבנות עבורכם את יום ההולדת כחוויה בלתי נשכחת לחוגג או החוגגת, ולכל המוזמנים והמוזמנות.

לאן הגעתם?

באבל בום עורכת הפעלות ספורט לאירועים קטנים וגדולים, ומציעה סט ענק של אטרקציות מרהיבות המבוססות על פעילות גופנית.

השאירו פנייה:

או התקשרו: 0543291899

דרכים נוספות לדבר איתנו :)

Scroll to Top

הישארו איתנו בקשר